EDTA 2na In Varamin ( Sale, product )

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




✅ ادتا (ٍِEDTA.Na) یک عامل کیلیت کننده است. که با اکثر کاتیون های فلزی، پیوند برقرار می کند و آن ها را به دام می اندازد. ✅ویژگی و مزایا: &#;ماده ای بی رنگ &#;محلول در آب &#;تنظیم کننده pH &#;عامل کیلیت کننده ✅کاربردها: &#;صنایع غذایی به عنوان مواد افزودنی &#;پزشکی به عنوان ماده ضد انعقاد &#;صنعت گاز جهت حذف سولفید هیدروژن &#;خشکشویی به عنوان ماده ای برای شستشو بهتر ✅جهت دریافت مشاوره و نمونه رایگان به کارشناسان شرکت پدیده شیمی غرب تماس حاصل فرمایید.

اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..

کالیفون چیست کالیفون که به رزین گام نیز نامیده میشود ، یک بلور جامد است. که از شیره گیاهان مخلوطی مانند کاج و گیاهان دیگر به دست می آید .در روند تولید کالیفون شیره به دست آمده از گیاهان را که به فرم مایع است. حرارت میدهند تا ماده فرار ترپن در شیره تبخیر شود و از بین برود تا کالفون به دست آید که بلوری نیمه شفاف و جامد است. که در رنگ های زرد تا سیاه وجود دارد. رزین ها به دست آمده از ریشه گیاهان یا رزین &#;



( Sale, product ) `s other In Varamin