EDTA 2na In qarchak Industrial City ( Sale, product )

EDTA 2na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




منیزیم است.ئارات چیست منیزیم است.ئارات با فرمول شیمیایی Mg(C۸H۵O) در داروسازی و برخی از مواد خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی است.فاده میشود ، این محصول به صورت پودر سفید رنگ بسیار نرم است. که در کیسه های و کیلوگرمی بسته بندی می شود ، معمولا مش بندی آن به صورت فاین است. اما برای است.فاده های صنعتی نیز از مش های بزرگتر نیز میتوان است.فاده کرد . این محصول از دو ماده تشکیل شده است.: یک چربی اشباع اسید است.ئاریک و اکسید منیزیم معدنی. اسید است.ئاریک در &#;

این ترکیب در بدن باعث اسهال، است.فراغ، سردرد، کاهش فشار خون و مشکلات پوستی می شود. معمولا مصرف روزانه بیش از گرم از آن برای انسان ها ایمن نیست. از جمله عوارض آن می توان به آسیب جدی به کلیه ها، کاهش خطرناک سطح کلسیم و حتی مرگ اشاره کرد.

این روش درمانی شامل تزریق نوعی دارو به نام کلاتور یا ماده شیمیایی است.. برخی از کلاتورهای رایج شامل اسید اتیلن دی آمین تترا است.یک (EDTA) ، اسید دیمرکاپتوسوچینیک و دیمرکاپرول هستند. کلاتورها با اتصال به فلزات موجود در جریان خون کار می کنند. هنگامی که به جریان خون تزریق می شوند، از طریق خون گردش می کنند و به فلزات مانند: سرب، آرسنیک، جیوه، اهن، مس و نیکل متصل می شوند. به این ترتیب، کلاتورها تمام فلزات سنگین را به صورت ترکیبی که از طریق کلیه فیلتر  و در ادرار آزاد می شود، جمع می کنند.



( Sale, product ) `s other In qarchak Industrial City