EDTA 4na In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

EDTA 4na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نمکهای EDTA با افزایش pH در آب محلول ترند: هر چه EDTA بیشتر به شکل نمک وجود داشته باشد ، pH محلول آب بالاتر است. و بنابراین ، حلالیت در دمای اتاق بیشتر می شود. این می تواند با افزودن تدریجی محلول غلیظ هیدروکسید سدیم به محلول EDTA حاصل شود.

مواد شیمیایی آموزشی صرفا برای است.فاده در زمینه آموزش سنتز شده اند. این مواد شیمیایی برای است.فاده در مدارس، دانشگاه ها و یا آزمایشگاه ها برای بحث انتقال آموزش و دانش شیمی ساخته شده و در اختیار محققان قرار می گیرد. گرید این مواد شیمیایی پایین تر از مواد شیمیایی آزمایشگاهی است.. لذا چنانچه تصمیم به سنتز ماده شیمیایی مهم دارید از سایر گرید های مواد شیمیایی خرید کنید.

اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City