EDTA 4na In Malard ( Sale, product )

EDTA 4na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




نمکهای EDTA با افزایش pH در آب محلول ترند: هر چه EDTA بیشتر به شکل نمک وجود داشته باشد ، pH محلول آب بالاتر است. و بنابراین ، حلالیت در دمای اتاق بیشتر می شود. این می تواند با افزودن تدریجی محلول غلیظ هیدروکسید سدیم به محلول EDTA حاصل شود.

EDTA در آب به شکل یون دو قطبی با بار صفر وجود دارد که به علت یک واکنش درونی به یون دو قطبی تبدیل شده است. . هیدروژن اول و دوم از گروه است.خلاف کربوکسیلیک اسید جدا میشوند و هیدروژن اسیدی محسوب میشوند و HY-  و HY-تولید میکنند .هیدروژن های سوم و چهارم از نیتروژن جدا شده و خصلت اسیدی ضعیفی دارند .HY- و Y-  حاصل میشود .بهترین فرم برای  واکنش Y- میباشد .بنابراین بهترین محیط برای کمپلوکسومتری با ادتا محیط بازی با pH بالا است. .

ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع



( Sale, product ) `s other In Malard