EDTA 4na In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

EDTA 4na-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




مواد شیمیایی آموزشی صرفا برای است.فاده در زمینه آموزش سنتز شده اند. این مواد شیمیایی برای است.فاده در مدارس، دانشگاه ها و یا آزمایشگاه ها برای بحث انتقال آموزش و دانش شیمی ساخته شده و در اختیار محققان قرار می گیرد. گرید این مواد شیمیایی پایین تر از مواد شیمیایی آزمایشگاهی است.. لذا چنانچه تصمیم به سنتز ماده شیمیایی مهم دارید از سایر گرید های مواد شیمیایی خرید کنید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

EDTA در آب به شکل یون دو قطبی با بار صفر وجود دارد که به علت یک واکنش درونی به یون دو قطبی تبدیل شده است. . هیدروژن اول و دوم از گروه است.خلاف کربوکسیلیک اسید جدا میشوند و هیدروژن اسیدی محسوب میشوند و HY-  و HY-تولید میکنند .هیدروژن های سوم و چهارم از نیتروژن جدا شده و خصلت اسیدی ضعیفی دارند .HY- و Y-  حاصل میشود .بهترین فرم برای  واکنش Y- میباشد .بنابراین بهترین محیط برای کمپلوکسومتری با ادتا محیط بازی با pH بالا است. .



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City