Hydrofluoric acid In East of Tehran ( Sale, product )

Hydrofluoric acid-1

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید هیدروفلوریک یک اسید معدنی است.. این ماده در واقع محلول آبی گاز هیدروژن فلوراید هست. در دمای اتاق، ظاهری بی رنگ و شفاف دارد که بویی آزار دهنده می‌دهد. آب کمی از هیدروفلوریک اسید چگال‌تر است.. این ماده اگر در معرض هوا قرار بگیرد، دودی سفید رنگ از خود می‌دهد. هیدروفلوریک اسید قابلیت واکنش با سولفور تری اکسید و کلروسولفونیک اسید را دارد و در اثر رخ دادنِ هر یک از این واکنش‌ها، تولید فلوراید سولفونیک اسید می‌کند. از هیدروفلوریک اسید معمولا به عنوان عامل فلوره کننده (fluorinatingagent)، کاتالیست و همچنین در تصفیه اورانیم هم است.فاده می‌کنند.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت عالی، قیمت مناسب به مشتریان است.. این محصول ساخت شرکت نوترون ایران است. و به صورت مایع عرضه می‌شود. اطلاعات محصول به شرح زیر است.. جهت آگاهی از قیمت و خرید اسید هیدروفلوریک % (Extra Pure) نوترون می‌توانید از طریق این صفحه اقدام کنید.

همین امر باعث می گردد تا قیمت تمام شده این فرآیند ارزانتر و پایینتر از نمونه قبلی باشد  روش تولیدی را Scale up  بوده که اسید فلوئوریدریک محصول اصلی آن است. . علاوه بر حل این مشکل موفق به کنترل و مهار خوردگی این اسید در تجهیزات خویش شده است..



( Sale, product ) `s other In East of Tehran