Ammonium bifluoride In Bomehen ( Sale, product )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در جامد [NH][HF]، هر کاتیون آمونیوم توسط چهار مرکز فلوراید در چهار وجه احاطه شده است. این احاطه با پیوندهای هیدروژن فلوئور هیدروژن بین اتم های هیدروژن یون آمونیوم و اتم های فلوئور شکل گرفته است.. محلول های حاوی چهار وجهی [ کاتیون های NH]+ و آنیون های [HF]- خطی.

روش سنتی تولید این ماده، مخلوط آمونیاک و هیدروژن بی آب است. که آمونیوم بی فلوراید جامد را می سازد. این ماده به عنوان واسطه در تولید اسید هیدروفلوئوریک از اسید هگزا فلونوروسیلیک در نظر گرفته می شود. اسید هگزافلفوروسیلیک هیدرولیز شده و آمونیوم فلوراید به دست می آید. در ادامه با اعمال حرارت به آن، می توان آن را تجزیه کرد و بی فلوراید را ساخت. معادله این واکنش به شرح زیر است.:

آمونیوم بای فلوراید یکی از مواد تشکیل دهنده برخی از اکسنده‌ها است.. پتاسیم بای فلوراید یک سونش مورد است.فاده متداول‌تر است.. آمونیوم بای فلوراید به عنوان یک حد واسط در تولید اسید هیدروفلوئوریک از هگزافلوئوروسیلیسیک اسید مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بنابراین، اسید هگزافلوئوروسیلیسیک برای تولید آمونیوم فلوراید هیدرولیز می‌شود که به صورت حرارتی به منظور تولید بای فلوراید تجزیه می‌شود. آمونیوم بای فلوراید حاصله به سدیم بای فلوراید تبدیل می‌شود که برای آزاد شدن HF تجزیه می‌شود. از کاربردهای آمونیوم بای فلوراید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



( Sale, product ) `s other In Bomehen