Acetic acid In Parand Industrial City ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در قرن سه پیش از میلاد, فیلسوف یونانی به نام نئوفراستوس عنوان کرد که سرکه می تواند بر روی فلزات اثر بگذارد تا از واکنش آن رنگدانه های مورد نیاز در کار هنری ایجاد شود که از این رنگدانه ها می توان به (کربنات سرب) و (زنگار مس) اشاره کرد که ترکیب رنگ سبز را به وجود می آورد.

در واکنش‌هایی همچون فریدل کرافتس# اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس| اکلیل‌دار کردن فریدل کرافتس که در آن‌ها کربوکاتیون وجود دارد، اسید است.یک به عنوان یک حلال بکار می‌رود. به عنوان مثال، یک مرحله از تولید تجاری کافور مصنوعی، شامل نوآرایی ونگر میروین کمفین به است.ات ایزوبورنیل است.؛ در این حالت اسید است.یک برای حفظ کربن‌دار کردن واکنش نوآرایی|بازآراسته، هم به عنوان حلال و هم به عنوان یک هسته دوست عمل می‌کند. در هنگام کاهش|اکسایش یک گروه نیترو آریل به یک آنیلین با است.فاده از پالادیوم کربنی، اسید است.یک به عنوان حلال انتخابی است.فاده می‌شود.

همانگونه که گفته شد اسید است.یک# خواص شیمیایی|بالا، اسید است.یک منجمد یک حلال پروتون‌دار قطبی بسیار عالی است.. این ماده اغلب در تصفیه مواد آلی به عنوان حلال کریستال‌سازی مجدد بکار می‌رود. اسید است.یک ذوب شده خالص در تولید اسید ترفتالیک که ماده خام



( Sale, product ) `s other In Parand Industrial City