Acetic acid In lalezar market ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




رومیان باستان شراب های خود را در ظروف سربی نگهداری می کردند که شراب شیرینی به نام SAPA تولید می شد و دارای طعم شیرینی بود که ناشی از است.ات سرب بود. بعدها دانشمندان دلیل مرگ زودرس اشراف رومی را مصرف همین شراب معرفی کردند زیرا در آن است.ات سرب وجود داشت که است.ات سرب یک ماده کشنده محسوب می شود.

بیشتر است.رهای است.ات، از است.الدهید با است.فاده از واکنش تیشچنکو تولید می‌شود. علاوه بر این، است.ات‌ها اتر به عنوان حلال برای نیترو سلولز، لاک اکریلیک، لاک الکل زدن به جداکننده‌ها و لکه‌های چوب است.فاده می‌شود. اول، مونومرهای گلیکول از اتیلن اکسید یا اکسید پروپیلن با الکل تولید می‌شوند، که سپس با اسید است.یک است.ری می‌گردند. سه محصول عمده عبارتند از

توانایی «کلوستریدیوم» در به‌کارگیری مستقیم شکر، یا تولید اسید است.یک از مواد کم هزینه‌تر بدین معناست که این نوع از باکتری به‌طور بالقوه می‌تواند نسبت به اکسایندگان اتانول نظیر «بچه سرکه»، در تولید اسید است.یک کارآمدتر باشد. با این حال، باکتری «کلاستریدیوم» نسبت به «بچه سرکه» در مقابل اسید مقاومت کمتری دارد. حتی در مقایسه با برخی انواع بچه سرکه که می‌توانند با غلط درصدی اسید است.یک سرکه تولید کنند، مقاوم‌ترین انواع «کلاستریدیوم» تنها می‌توانند چند درصد اسید است.یک در سرکه تولید کنند. در حال حاضر برای تولید سرکه، است.فاده از «بچه سرکه» نسبت به است.فاده از «کلاستریدیوم» و سپس تغلیظ آن، مقرون به صرفه‌تر است.. در نتیجه با وجودی که باکتری‌های است.وژنیک از سال کشف شده‌اند است.فاده صنعتی از آن‌ها به تعدادی کاربرد بی‌خطر محدود شده‌است.



( Sale, product ) `s other In lalezar market