Acetic acid In qarchak Industrial City ( Sale, product )

Acetic acid-1
Acetic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




معمولاً، این واکنش در تلفیقی از حرارت و فشاری انجام می‌شود که در عین نگهداری بوتان در حالت مایع، دما را تا حد ممکن بالا نگه دارد. شرایط واکنشی معمولاً در دمای ۵ درجه سانتی‌گراد و فشار &nbsp؛ اتمسفر ۵۵ قرار دارد. ممکن است. در این میان چند فراورده جانبی نیز تولید شوند از جمله بوتانون، است.ات اتیل، اسید فورمیک و اسید پروپونیک. این فراورده‌های جانبی از لحاظ تجاری با ارزش هستند و در صورتی‌که از لحاظ اقتصادی مورد نیاز باشند، شرایط واکنش را تغییر می. دهند تا مقادیر بیشتری از این فراورده‌ها به‌دست آید. در عین حال جداسازی اسید است.یک از این فراورده‌های جانبی ممکن است. هزینه‌های فرایند را افزایش دهد.

با تغییر شرایط فرایند، می‌توان در همان کارخانه آنیدرید است.یک تولید کرد. از آنجا که هم متانول و هم مونواکسیدکربن مواد خام مناسبی هستند، کربن‌دارکردن متانول از درباز به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای تولید اسید است.یک به‌شمار می‌آمده‌است. در سال ۵، هنری درفیوس از

تولید بسیاری از بسیاری از ترکیبات شیمیایی، اسید است.یک به عنوان یک واکنشگر شیمیایی به کار می‌آید. مهم‌ترین کاربرد خاص اسید است.یک در تولید است.ات وینیل تکپاره است.، که بلافاصله پس از آن آنیدرید است.یک و است.ر تولید می‌شود. میزان اسید است.یک مورد است.فاده در سرکه به نسبت اندک است..



( Sale, product ) `s other In qarchak Industrial City