Citric acid In Andisheh Industrial City ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تاکنون‌، نظر غالب پزشکی نشان می‌دهد که هیچ‌چیز خیلی جدی برای نگرانی در مورد این ماده وجود ندارد. هیکی می‌گوید: “متخصصان پزشکی به ‌این نگرانی‌های مربوط به کپک قارچ پاسخ داده‌اند و گفته‌اند که چنان تصفیه‌شده است. که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد “.

بسیاری از میوه‌های بریده‌شده مانند سیب یا آووکادو پس از مدتی نشستن و بیرون ماندن، تمایل به اکسید شدن و قهوه‌ای شدن دارند. شما احتمالاً در مورد فشردن لیمو یا آهک به میوه‌ها برای جلوگیری از اکسید شدن شنیده‌اید، اما اسید سیتریک یک ترفند در سطح بالاتر است. که موردعلاقه متخصصان مواد غذایی است.. رودا‌، مدیر مواد غذایی Epi‌، می‌گوید: “اگر من می‌خواهم محصولاتی مانند سیب و آووکادو را که برای دوربین‌ها و تماشاگران کاملاً تازه به نظر می‌رسند نگه دارم‌، مخلوطی از اسید سیتریک و آب درست می‌کنم و آن را در لبه‌های بریده‌شده میوه قرار می‌دهم تا قهوه‌ای نشود. “

از آنجا که این ماده را می توان در شکل پودری تولید کرد، آن را در غذاهای خشک نیز مورد است.فاده قرار می دهند. این ماده یک جایگزین خشک برای آب لیمو یا سرکه در غذاهای خشک مانند نمک چاشنی، پودرهای طعم دهنده و ترشی است.. این ماده یک پودر کریستالی بی رنگ یا سفید است. و به طور عمده به عنوان یک ماده نگهدارنده اسیدی، طعم دهنده و نگهدارنده در غذاها و نوشیدنی ها است.فاده می شود. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان، پلاستیسایزر ودر مواد شوینده است.فاده می شود. اسید سیتریک در دو گرید خوراکی و تجاری موجود است.. از گرید خوراکی اسید سیتریک باید در صنایع غذایی است.فاده شود. برخی از فروشگاه ها این اسید را به صورت بسته های کوچک برای مصارف خانگی و غذایی می فروشند.



( Sale, product ) `s other In Andisheh Industrial City