Citric acid In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




برای روغن های که فسفاتید پایین دارند، مثل روغن هسته خرما و روغن زیتون فرایند تخلیه بسیار ساده است.: کافی است. که چربی را با مقدار کمی از یک اسید نرم کننده قوی مانند اسید فسفریک یا سیتریک  مخلوط کرده، تا فسفاتید های غیر هیدراته (NHP) به فسفاتید اسید (PA) و نمک کلسیم یا منیزیم بی فسفات جدا شوند. هر دو ماده در فرآیند حذف می شوند. اضافه کردن مقدار بسیار کمی اسید سیتریک به روغن  سرخ کردنی می تواند جذب اکسیژن را کاهش دهد و به مواد غذایی که در آن روغن سرخ شده است. تازگی بدهد.

در سال ‌، جیمز کوری‌، شیمیدان مواد غذایی آمریکایی کشف کرد که قارچ Aspergillus niger می‌تواند اسید سیتریک را به‌عنوان محصول جانبی متابولیسم ساکارز یا گلوکز تولید کند‌ که با دو مزیت همراه است.. یکی هزینه کمتر آن و دیگری کارایی و اثرگذاری بالاتر که در این حالت نسبت به است.خراج از مرکبات وجود دارد. اگرچه اسید سیتریک در بسیاری از مرکبات مانند لیمو با غلظت بالا یافت می‌شود‌، است.خراج اسید از میوه برای مصارف صنعتی مقرون به صرفه نیست. به‌علاوه، تقاضای سیتریک اسید بسیار بیشتر از عرضه مرکبات موجود است.؛ بنابراین‌، هنگامی‌که تولید این اسید به ظاهر بی پایان امکان‌پذیر شد‌، شرکت‌هایی مانند Pfizer و Citrique Belge تولید آن را در مقیاس صنعتی آغاز کردند.

اسید سیتریک نقش زیادی در افزایش طعم‌ها‌، به‌ویژه در صنعت نوشیدنی‌ها دارد‌، زیرا طعم ترش و تازه را فراهم می‌کند که شیرینی بسیاری از نوشیدنی‌ها را خنثی می‌سازد. بسیاری از آشپزخانه‌های مدرن نیز به آن بسیار اهمیت داده می‌شود؛ زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد تا غذاهای خود را به‌خوبی تنظیم كنند و هر نوع شیرینی ناخواسته طبیعی را متعادل سازند.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City