Citric acid In Khoramdasht Industrial City ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید سیتریک برای تنظیم pHو شلات کردن یون‌ های فلزی در سیستم آنتی اکسیدانی شوینده ‌های اسیدی موی سر است.فاده می‌شود. در شامپو های ضد شوره سر به منظور تنظیم pH و بهبود درخشندگی و شفافیت به کار می‌رود. میزان مصرف کل این اسید در این صنایع حدود درصد می‌باشد.

در واقع‌، ممکن است. برخی از افراد کمی بیشتر از دیگران مراقب باشند. جولسون، متخصص تغذیه، می‌گوید: “اسید سیتریک به طور کلی توسط USDA (وزارت کشاورزی ایالات‌متحده آمریکا) ” بی‌خطر “شناخته می‌شود (به عنوان GRAS یا یک ماده افزودنی مجاز)‌، اما گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد سیتریک اسید در زخم‌های شانکر‌، درماتیت آتوپیک‌، واکنش‌های التهابی و ناراحتی معده در برخی افراد وجود دارد. وی افزود: “افرادی كه نسبت به كپك یا مخمر حساس هستند یا به ذرت‌، چغندر‌، قند نیشكر و نشاسته حساس هستند‌، ممكن است. بخواهند از مصرف اسید سیتریک خودداری كنند‌؛ زیرا ‌این مواد در تولید اسید سیتریک است.فاده می‌شود.”

اسیدی شدن گوشت می تواند باعث بهبود بافت شود با این وجود حساسیت به اکسیداسیون لیپید را نیز افزایش می دهد. ظرفیت نگهداری آب و حساسیت عضله گوشت گاو با اضافه شدن اسید سیتریک درpH،٫۵ به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند. اکسیداسیون لیپید در گوشت گاو پخته شده و عضله آسیاب شده با اسید مهار می شود. نتایج نشان می دهد که این نوع اسید باعث تنظیم pH و عامل مهار اکسیداسیون لیپید در گوشت گاو است..  بهترین روش اسیدپاشی برای گوشت گاو، اسید سیتریک است.. زیرا هم در بهبود بافت و هم در مهار اکسیداسیون لیپید موثر است.. 



( Sale, product ) `s other In Khoramdasht Industrial City