Citric acid In Malard ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به نظر می رسد تشکیل ترکیبات سیتریک منجر به تعادل دریون ها درمحلول می شود.این تعادل باعث توضیع بهتر یون ها می گردد و از جداسازی اجزا در مراحل بعدی جلوگیری می کند.پلی کنسانتره اتیلن گلیکول و اسید سیتریک درحدود بالاتراز درجه سانتی گراد شروع می شود و منجر به تشکیل ژل پلیمر سیترات می گردد.

ممکن است. اسید سیتریک به محصولات پاک‌کننده تجاری اضافه شود‌؛ زیرا می‌تواند باعث جمع شدن آب سخت روی ظروف و ظروف شیشه‌ای شود. همچنین می‌تواند برای از بین بردن لکه‌های قهوه و چای‌، تغییر رنگ زرد / قهوه‌ای و لکه‌های مایع و ادرار است.فاده شود. برخی از محصولات تجاری حاوی اسید سیتریک مبتنی بر آب هستند و می‌توانند باعث خوردگی فلزات شوند. برای به حداقل رساندن و جلوگیری از زنگ زدگی‌، فلز را پس از تمیز کردن خشک کنید. الکل سیتریک اسید می‌تواند اسید موجود در یک غذا یا نوشیدنی را متعادل کند. شراب سازان برای بهبود طعم و مزه بعضی اوقات آن را به محصولات خود اضافه می‌کنند.

این ماده یک اسیدآلی ضعیف است. که دارای فرمول شیمیایی CHO می باشد.این ماده به طور طبیعی در مرکبات تولید می شود.دربیوشیمی،آنرا به عنوان یک واسطه درچرخه ای موسوم به چرخه اسید سیتریک می شناسند،این چرخه در متابولیسم همه موجودات هوازی رخ می دهد.هرساله بیش از یک میلیون تن اسید سیتریک تولید می شود.این ماده به عنوان یک اسید فایر برای طعم دهندگی به مواد غذایی است.فاده م شود.



( Sale, product ) `s other In Malard