Citric acid In Parand ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید های ارگانیک طبیعی به پاستای تازه و نودل اضافه می شوند که منجر به pH برابر با ۵٫ تا ۵٫۵ می شود که این  PHبرای  اکثر میکروارگانیسم ها برای زنده ماندن بسیار پایین است.. بنابراین عمر مفید این محصولات تا حد زیادی افزایش می یابد. اسیدهای ارگانیک مانند اسید مالیک، اسید لاکتیک، اسید سیتریک، اسید اسکوربیک و اسید فوماریک معمولا برای تنظیم pH و اسیدیته کل محصولات است.فاده می شوند. اسیدهای ارگانیک باید با توجه به نیاز به تضعیف گلوتن، به خمیر رشته فرنگی و ماکارونی اضافه شوند.

اسید سیتریک یک اسید کربوکسیلیک ضعیف و یک اسید میوه طبیعی است.. اسید سیتریک می‌تواند به‌صورت بی‌آب یا منو هیدرات وجود داشته باشد و به‌صورت گرانول سفید‌، دانه‌های کریستال یا بی‌رنگ ظاهر می‌شود. این ماده صدها سال در فرآوری مواد غذایی است.فاده می‌شود و در واقع یکی از رایج‌ترین مواد افزودنی است. که در میان مواد تشکیل‌دهنده اکثر محصولات غذایی و آشامیدنی نوشته‌شده است.‌.

این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز عمل می کند که به بهبود پوست کمک می کند،و از این طریق مانع از تضعیف پوست و ایجاد پیری می شود.علاوه بر این ،دارای خواصی است. که باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد روی پوست و رشد آن است..با این حال،قرار گرفتن بیش از حد در معرض اسید سیتریک ممکن است. آسیب زا باشد،زیرا ممکن است. باعث تحریک پوست شود.



( Sale, product ) `s other In Parand