Citric acid In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در مرکز ما نیز اسیدسیتریک تولید چین و هند عرضه می گردد و تولید کنندگان محترم در هر تناژی که بخواهند می توانند به این ماده افزودنی دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه این ماده نگهدارنده برخلاف سایر مواد نگهدارنده موجود در بازار مضر نیست و حتی برای سلامت بدن نیز مفید می باشد که این ویژگی سبب فروش بالا آن نسبت به مواد افزودنی مضر شده است..

در نوشابه‌سازی برای ایجاد طعم ترش و مطبوع و نیز برای بازدارندگی فعالیت میکروبی و تنظیم اسیدیته به کار می‌رود. برای ایجاد طعم میوه‌ای و تنظیم pH در ژله‌‌ها، مرباجات و دسرها نیز از این اسید است.فاده می‌شود. در غذاهای منجمد، چربی‌ها و روغن‌ها با تنظیم pH و ایجاد کمپلکس نمک بین سیترات ‌ها و فلزات کمیاب به عنوان آنتی اکسیدان و نگهدارنده عمل می‌کند، به طوری که زمان نگهداری ماهی منجمد و فرآورده‌ های دریایی زیاد می‌شود.

برای تولید مقادیر گسترده‌ای از اسید سیتریک که در مجموعه‌ای بسیاری از محصولات است.فاده می‌شود ‌، قارچی به نام Aspergillus niger (A. niger) با است.فاده از یک ماده کربوهیدرات مانند شکر یا ملاس برای تولید آن به کار گرفته می‌شود که با فرآیند تخمیر همراه است.. سپس مواد غیر آلی دیگری مانند فسفات پتاسیم و سولفات منیزیم به آن افزوده می‌شوند؛ پس از دستیابی به تعادل pH‌ ایده آل‌، صفحات است.ریل وارد می‌شوند‌. درنهایت مایع حاصل را می‌پوشانند. محصول حاصل یک حصیر قارچ است.. چند روز بعد‌، سیتریک اسید شروع به تولید می‌کند تا بیشتر قند مصرف شود.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City