Citric acid In Pishva ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید سیتریک نقش زیادی در افزایش طعم‌ها‌، به‌ویژه در صنعت نوشیدنی‌ها دارد‌، زیرا طعم ترش و تازه را فراهم می‌کند که شیرینی بسیاری از نوشیدنی‌ها را خنثی می‌سازد. بسیاری از آشپزخانه‌های مدرن نیز به آن بسیار اهمیت داده می‌شود؛ زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد تا غذاهای خود را به‌خوبی تنظیم كنند و هر نوع شیرینی ناخواسته طبیعی را متعادل سازند.

سیتریک به عنوان اسید آلی در بازار تولیدات صنعتی نقش مهمی دارد؛ به گونه ای که بیش از ۵ درصد اسید سیتریک دنیا برای تولید آب آشامیدنی مصرف میشود.۸ درصد در صنایع غذایی درصد در صنایع شوینده ، ۸ درصد در گروه دارویی و درصد در سایر مصارف صنعتی است.فاده میگردد.

ژله از ماده اصلی میوه، شکر، پکتین و اسید تشکیل شده است.. شکل گرفتن ژله به مقدار مناسب هر یک از این مواد بستگی دارد. هر چه اسیدیته آب در ژله بیشتر شود، مقدار شکر مورد نیاز کمتر است.. ژله هایی که آب اسیدی بیشتری دارند، بهتر می بندند. قدرت یک ژله بستگی به تداوم و است.حکام ساختار آن دارد. در یک محیط اسیدی میزان ته نشین شدن قند ضروری است.. اسید سیتریک یا آبلیمو به روند حل شدن ژله کمک می کنند. اسید سیتریک همچنین برای ایجاد طعم میوه ها در ژله است.فاده می شود.



( Sale, product ) `s other In Pishva