Citric acid In Rodhen ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ژله از ماده اصلی میوه، شکر، پکتین و اسید تشکیل شده است.. شکل گرفتن ژله به مقدار مناسب هر یک از این مواد بستگی دارد. هر چه اسیدیته آب در ژله بیشتر شود، مقدار شکر مورد نیاز کمتر است.. ژله هایی که آب اسیدی بیشتری دارند، بهتر می بندند. قدرت یک ژله بستگی به تداوم و است.حکام ساختار آن دارد. در یک محیط اسیدی میزان ته نشین شدن قند ضروری است.. اسید سیتریک یا آبلیمو به روند حل شدن ژله کمک می کنند. اسید سیتریک همچنین برای ایجاد طعم میوه ها در ژله است.فاده می شود.

به دلیل طعم و مزه و شکل و ظاهری مشابه نمک به "نمک ترش" نیز معروف است.. هر چند که طعم تلخی دارد، ولی زمانی که با غذا مخلوط می‌شود، طعمی ترش یا اسیدی به آن‌ غذا می‌دهد. از این ماده به عنوان یک طعم‌دهنده در ساخت ویتامین ث و در تهیه نوشیدنی‌های گازدار است.فاده می‌شود. از آن در آب نبات ترش هم است.فاده می‌شود. پوشش پودری سفید رنگ آب نبات‌ها اسید سیتریک است. در آماده سازی گوشت، از آن می‌توان به عنوان یک نرم‌ کننده است.فاده کرد، به این دلیل که می‌تواند باعث شکسته شدن پروتئین‌های گوشت شود. به عنوان یک عامل تمیزکننده طبیعی هم است.فاده می‌شود.

تولیداین ماده درمقیاس صنعتی از ابتدای سال آغاز شد.در این فرایند آب مرکبات به وسیله آهک هیدراته (هیدروکسیدکلسیم) برای رسوب سیترات کلسیم است.فاده می شود.از سیترات کلسیم با است.فاده از اسید سولفوریک رقیق به اسیدسیتریک تولید می شود.



( Sale, product ) `s other In Rodhen