Citric acid In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید سیتریک در غذاهای کنسروی، از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. مهار رشد میکروبی تابعی از pH و عملیات حرارتی است.. قرار گرفتن در معرض گرمای بالاتر و pH پایین منجر به مهار بیشتر می شود. بنابراین است.فاده از آن برای پایین آوردن PH زیر٫ می تواند باعث کاهش گرما شود. در سبزیجات کنسرو شده، مصرف اسید سیتریک در گوجه فرنگی و پیاز بیشترین است..

اسید سیتریک به طورکلی به عنوان اسیدولانت درکرم ها ،ژل ها و مایعات مورد است.فاده قرار می گیرد.استفاده از آن درمکمل های غذایی و غذاها،درصورتی است. که هدف تاثیر خاصی (مانند اسیدالنت،کلرات،ویسکوزیته کننده،وغیره)برماده غذایی باشد.امروزه اسید سیتریک درساخت محصولات زیبایی مورد است.فاده قرار می گیرد وبا بی کربنات سدیم مخلوط می شودتا قرص های حمام تولید شود.علاوه براین ،دربرخی از لوسیون ها و ماسک های پوستی نیز است.فاده می شود.

مواد اسیدی نقش مهمی در پخت کیک دارند. آنها طعم ها را اضافه و تقویت می کنند و همچنین به خمیرمایه و لطیف شدن کیک کمک می کنند. اسیدیته خمیر می تواند از طیف گسترده ای از منابع از جمله سرکه، آب لیمو، شکلات، قهوه، شکر قهوه ای، میوه ها و سبزیجات حاصل شود. 



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City