Citric acid In Shahr ray ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




طعم مشخصی از سس مایونز به طور عمده از افزودن خردل، که حاوی ایزوتیوسیانات است.، مشتق می شود. این ایزوتیوسیانات ها در محلول آبی با افزودن اسید سیتریک پایدار می شوند. مقدار مناسب اسید در سس باعث از بین بردن باکتری های مضر می شود. اسید سیتریک یا سدیم ممکن است. در مقادیر زیاد حدود ٫۵% است.فاده شوند.

آنتی اکسیدان‌ها که از اسید سیتریک گرفته‌شده‌اند‌، می‌توانند به خوردن و نگهداری غذا برای مدت‌زمان طولانی کمک کنند. به‌عنوان مثال‌، پاشیدن آب‌لیمو که حاوی سیتریک اسید است.‌، روی سیب یا موز می‌تواند از قهوه‌ای شدن آن جلوگیری کند. اسید اسکوربیک‌، معروف به ویتامین C‌، در اسید سیتریک نیز یافت می‌شود و اغلب برای محافظت و حفظ نوشابه و گوشت است.فاده می‌شود.

به دلیل طعم و مزه و شکل و ظاهری مشابه نمک به "نمک ترش" نیز معروف است.. هر چند که طعم تلخی دارد، ولی زمانی که با غذا مخلوط می‌شود، طعمی ترش یا اسیدی به آن‌ غذا می‌دهد. از این ماده به عنوان یک طعم‌دهنده در ساخت ویتامین ث و در تهیه نوشیدنی‌های گازدار است.فاده می‌شود. از آن در آب نبات ترش هم است.فاده می‌شود. پوشش پودری سفید رنگ آب نبات‌ها اسید سیتریک است. در آماده سازی گوشت، از آن می‌توان به عنوان یک نرم‌ کننده است.فاده کرد، به این دلیل که می‌تواند باعث شکسته شدن پروتئین‌های گوشت شود. به عنوان یک عامل تمیزکننده طبیعی هم است.فاده می‌شود.



( Sale, product ) `s other In Shahr ray