Citric acid In lalezar market ( Sale, product )

Citric acid-1
Citric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید سیتریک یک اسید کربوکسیلیک ضعیف و یک اسید میوه طبیعی است.. اسید سیتریک می‌تواند به‌صورت بی‌آب یا منو هیدرات وجود داشته باشد و به‌صورت گرانول سفید‌، دانه‌های کریستال یا بی‌رنگ ظاهر می‌شود. این ماده صدها سال در فرآوری مواد غذایی است.فاده می‌شود و در واقع یکی از رایج‌ترین مواد افزودنی است. که در میان مواد تشکیل‌دهنده اکثر محصولات غذایی و آشامیدنی نوشته‌شده است.‌.

اسید سیتریک برای کمک به از بین بردن باکتری‌های مضر و همچنین عفونت‌های سطح پوست که در افراد دیابتی‌، افراد مسن و افراد سیگاری می‌تواند شایع باشد‌، است.فاده می‌شود. ‌این ماده می‌تواند در کنار سایر مواد ازجمله سدیم سیترات و

همان‌طور که گفتیم، یکی از مزایا و خاصیت‌های اسید سیتریک را می‌توان جلوگیری از باکتری‌ها، کپک و … دانست. به همین خاطر می‌توانید از این ماده برای ضدعفونی و تمیز کردن در کاربردهای عمومی است.فاده نمایید. همچنین در از بین بردن کف صابون‌، لکه‌های آب سخت‌، رسوبات کلسیم‌، آهک و زنگ‌زدگی مؤثر است.. همچنین‌ اسید سیتریک به عنوان یک ماده نگه‌دارنده در بسیاری از محلول‌های تمیزکننده عمل می‌کند. جالب است. بدانید در حدود تا درصد از این نوع سیتریک اسید، در آب‌لیمو وجود دارد که به همین علت، از آب‌لیمو می‌توان به‌عنوان تمیزکننده طبیعی است.فاده نمود.



( Sale, product ) `s other In lalezar market