Phosphoric acid In lalezar market ( Sale, product )

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




فسفریک اسید به عنوان ماده افزودنی در انواع مختلف نوشابه‌ های گازدار مصرف بسیار زیادی دارد، همچنین در تولید کودهای کشاورزی فسفاته، مواد شوینده مانند پاک کننده‌های صابونی و غیر صابونی، خوراک دام و طیور ( دی­ و­ مونو کلسیم فسفات )،صنعت داروسازی، صنعت تصفیه آب و پس آب ­ها، ضد حریق کردن بعضی سطوح به عنوان عامل بازدارنده اشتعال و نیز تولید مواد شوینده برای تمیز کردن و جرم گیری سطوح فلزی مورد است.فاده قرار می گیرد.درجه خلوص اسید فسفریک برای فسفریک اسید خوراکی ( ۸۵ درصد)

سدیم کلرید، یک ترکیب یونی است. که از واکنش بین سدیم مذاب و گاز کلر بدست می آید. این واکنش همراه با تولید گرما و نور انجام می گیرد. در طی این واکنش یک الکترون از اتم های سدیم به اتمهای کلر منتقل می شود و هر دو به آرایش هشت تایی می رسند. در این فرآیند سدیم به کاتیون سدیم و کلر به آنیون کلرید تبدیل می شود. منبع اصلی تهیه سدیم کلرید معادن نمک می‌باشند، ولی از آب‌های شور (مانند دریاچه ارومیه) نیز قابل است.حصال است..

تأسست شركة قويسنا للتنمية الزراعية (شركة مساهمة مصرية) في عام ، وهي امتداد للشركة الأم «قويسنا لمستلزمات الإنتاج الزراعي والحيواني»، والتي تأسست في عام . تتخصص شركتنا في التجارة في كلٍ من مستلزمات الإنتاج الزراعي والحيواني (تقاوي، مبيدات، أسمدة، أعلاف).



( Sale, product ) `s other In lalezar market