Sulfamic acid In Pardis ( Sale, product )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




محلول آبی اسید سولفامیک ناپایدار است. و به راحتی به بی سولفات آمونیوم تجزیه می شود. بی سولفات آمونیوم از نظر ظاهری به فرم جامد کریستالی است.. اسید سولفامیک با الکل طی حرارت واکنش می دهد. و طی واکنش تعادلی اسید سولفامیک با متانول، متیل آمین تولید می شود. اسید سولفامیک قبل از تجزیه در دمای بالاتر در آب و ترکیباتی نظیر تری اکسید گوگرد، دی اکسید گوگرد و نیتروژن تحت دمای درجه سانتیگراد، ذوب می شود.

مهم ترین مزیت این ماده، ماندگاری بسیار بالای آن است.. همچنین اسید سولفامیک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد، این ماده با کاهش زمان، بهره وری را افزایش می دهد. این اسید توانایی محافظت از فلزات و همچنین سطح تجهیزات را داراست و می تواند طول عمر آن ها را افزایش دهد. بنابراین در روند کلی تولیدات نیز موثر است.. حمل و نقل این ماده به راحتی انجام می شود. از فرم جامد اسید سولفامیک می توان به طور مستقیم در سیستم ها است.فاده کرد. اگر این ماده با دوز بالا مصرف شود، خوردگی ایجاد نمی کند.

اسید سولفامیک یک اسید ایمن و قدرتمند است. که برای کاربردهای رسوب زدایی و پاک سازی اسید مناسب است.. یکی از رایج ترین موارد است.فاده از اسید سولفامیک برای رسوب زدایی از کویل‌های گرمایشی و ظروف گرم شده در محل‌های نگهداری مواد غذایی است. که به دلیل توانایی آن در حل سریع رسوبات سختی بدون بوی نامطبوع یا بخارهای قابل اعتراض است.. از این رو، اسید سولفامیک به عنوان محبوب‌ترین، ایمن‌ترین اسید در صنایع مختلف در نظر گرفته می‌شود. نرمال لابو مرکز فروش و پخش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی انواع اسید و باز آزمایشگاهی را با برند



( Sale, product ) `s other In Pardis