Sulfamic acid In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اسید سولفامیک یک اسید ایمن و قدرتمند است. که برای کاربردهای رسوب زدایی و پاک سازی اسید مناسب است.. یکی از رایج ترین موارد است.فاده از اسید سولفامیک برای رسوب زدایی از کویل‌های گرمایشی و ظروف گرم شده در محل‌های نگهداری مواد غذایی است. که به دلیل توانایی آن در حل سریع رسوبات سختی بدون بوی نامطبوع یا بخارهای قابل اعتراض است.. از این رو، اسید سولفامیک به عنوان محبوب‌ترین، ایمن‌ترین اسید در صنایع مختلف در نظر گرفته می‌شود. نرمال لابو مرکز فروش و پخش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی انواع اسید و باز آزمایشگاهی را با برند

از نظر ساختار شیمیایی، اسید سولفامیک به عنوان ترکیب واسط بین اسید سولفوریک و سولفامید قرار دارد. ترکیبات سولفامات نیز از مشتقات اسید سولفامیک هستند. این اسید جزو ساده ترین اسیدهای سولفامیک است. که متشکل از یک اتم گوگرد منفرد می باشد. این گوگرد توسط پیوند کووالانسی با گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..

آخرین مطالعه منتشر شده توسط Read Market Research در مورد بازار جهانی این اسید بهبود عظیم بازار پس از شیوع بیماری COVID- را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود عواملی مانند تقاضای روزافزون کشورهای در حال توسعه و پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف، بازار را به سطح جدیدی سوق دهد.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City