Sulfamic acid In Varamin ( Sale, product )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از نظر ساختار شیمیایی، اسید سولفامیک به عنوان ترکیب واسط بین اسید سولفوریک و سولفامید قرار دارد. ترکیبات سولفامات نیز از مشتقات اسید سولفامیک هستند. این اسید جزو ساده ترین اسیدهای سولفامیک است. که متشکل از یک اتم گوگرد منفرد می باشد. این گوگرد توسط پیوند کووالانسی با گروه های هیدروکسید و آمینه و توسط پیوندهای دوگانه به دو اتم اکسیژن متصل شده است..

آخرین مطالعه منتشر شده توسط Read Market Research در مورد بازار جهانی این اسید بهبود عظیم بازار پس از شیوع بیماری COVID- را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود عواملی مانند تقاضای روزافزون کشورهای در حال توسعه و پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف، بازار را به سطح جدیدی سوق دهد.

افزایش تقاضا برای این محصول شیمیایی در چین و هند به دلیل افزایش مصرف محصولات آن در بسته‌بندی‌های کاغذی، پلاستیک‌ها، داروسازی و رنگ‌دانه‌ها، عامل اصلی رشد بازار است.. پیش‌بینی می‌شود افزایش سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تحقیق و توسعه برای معرفی نوع پیشرفته سولفامیک اسید موجب تسریع رشد بازار در آینده نزدیک شود. برآورد می‌شود چین به دلیل حضور تولیدکنندگان اصلی و رشد در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بیشترین سهم بازار را تا سال در اختیار داشته باشد.



( Sale, product ) `s other In Varamin