Sulfamic acid In qarchak Industrial City ( Sale, product )

Sulfamic acid-1
Sulfamic acid-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این ماده یک اسید قوی است. که با نام هایی نظیر سولفامیدیک اسید، آمیدوسولفونیک اسید، آمیدوسولفوریک اسید شناخته می شود. اسید سولفامیک توانایی تشکیل نمک سولفامات را دارد. از نظر شکل ظاهری به فرم پودر سفید کریستالی با ذرات ریز و درخشان است. و دارای فرمول شیمیایی (H

فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

افزایش تقاضا برای این محصول شیمیایی در چین و هند به دلیل افزایش مصرف محصولات آن در بسته‌بندی‌های کاغذی، پلاستیک‌ها، داروسازی و رنگ‌دانه‌ها، عامل اصلی رشد بازار است.. پیش‌بینی می‌شود افزایش سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تحقیق و توسعه برای معرفی نوع پیشرفته سولفامیک اسید موجب تسریع رشد بازار در آینده نزدیک شود. برآورد می‌شود چین به دلیل حضور تولیدکنندگان اصلی و رشد در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، بیشترین سهم بازار را تا سال در اختیار داشته باشد.



( Sale, product ) `s other In qarchak Industrial City