Manganese oxide In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروش کربنات منگنز در ایران، خریداران کربنات منگنز در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید. خرید کربنات منگنز چینی این ماده شیمیایی در مقیاس وسیع از واکنش محلول آبی نمک منگنز با محلول کربنات فلز قلیایی تولید می شود.

قیمت : ۵٬ شرکت قطران شیمی ماده منگنز دی اکسید را بفروش می‌رساند. قیمت این ماده متناسب با نوع بسته‌بندی از ۵, تومان آغاز می شود. قطران شیمی تجهیز تماس با تامین کننده محصولات تامین کننده افزودن به سبد خرید اکسید منگنز کیمیا گسترش کد شناسایی (Cas No) : -- بسته بندی : کیسه ۵ کیلوگرمی کشور تولید کننده : روسیه

اکسید منگنز (II) در صورت بلع و تماس با پوست خطرناک و سمی است. و باعث سوزش پوست میشود. تماس با پوست باعث التهاب جدی چشم و آسیب به چشم میشود. در صورت است.نشاق منگنز (II) اکسید ممکن است. باعث التهاب تنفسی شود. بیماریهای آلرژیک دستگاه تنفسی به همراه آسم برونشیت، ورم غشاء مخاطی بینی، اگزما و عفونت حاد تنفسی از جمله مشکلات ناشی از تماس با اکسید منگنز است..



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City