Manganese oxide In Varamin ( Sale, product )

Manganese oxide-1
Manganese oxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در صورت تماس اکسید منگنز با پوست، نواحی مورد نظر را با آب و صابون شستشو دهید؛ اگر اکسید منگنز با چشک تماس پبدا کرد، آن را فورا به مدت ۵ دقیقه با آب فراوان بشویید و در صورت تحریک به پزشک مراجعه کنید. هنگام است.نشاق اکسید منگنز فرد را به هوای تازه انتقال دهید، حفره بینی را با آب تمیز و از اکسیژن است.فاده کنید. بهتر است. هنگام کار با این ماده از تجهیزات ایمنی و محافظتی است.فاده کنید. در صورت بلع اکسید منگنز، است.فراغ را القا نکنید، دهان را با آب شسته و مقدار زیادی آب و یا شیر بنوشید. اکسید منگنز را در مخازن محکم دربسته در مکان خنک و خشک با تهویه مناسب نگهداری کنید.

قرار گرفتن در معرض هوای آلوده به ذرات دی اکسید منگنز میتواند منجر به مسمومیت با منگنز شود. منگنز دی اکسید به عنوان یک نوروکسین تجمعی طبقه بندی میشود. در صورت بلع، منگنز دی اکسید خطرناک و سمی است.. در صورت است.نشاق، منگنز دی اکسید سمی است. و باعث آسیب رساندن به اندامها از طریق تماس طولانی مدت یا مکرر میشود. منگنز دی اکسید ممکن است. بر روی ریه ها و سیستم عصبی مرکزی تاثیر بگذارد که این امر میتواند به افزایش حساسیت برونشیت، پولمونیت و اختلالات عصبی و روانی منجر شود.

قیمت : ۵٬ شرکت قطران شیمی ماده منگنز دی اکسید را بفروش می‌رساند. قیمت این ماده متناسب با نوع بسته‌بندی از ۵, تومان آغاز می شود. قطران شیمی تجهیز تماس با تامین کننده محصولات تامین کننده افزودن به سبد خرید اکسید منگنز کیمیا گسترش کد شناسایی (Cas No) : -- بسته بندی : کیسه ۵ کیلوگرمی کشور تولید کننده : روسیه



( Sale, product ) `s other In Varamin