Isopropyl alcohol In East of Tehran ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام وقتتون بخیر به دلیل آنکه برای از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و&#; مقداری آب نیاز است.، این ماده با غلظت های بالا نمی تواند سبب از بین بردن میکروارگانیسم ها شود. تنها با وجود آب است. که این ماده می تواند دیواره ی سلولی میکروارگانیسم ها را نابود کند. عموما غلظت های بالای درصد از این ترکیب به منظور ضدعفونی سازی مورد است.فاده قرار می گیرد. رایج ترین غلظت مورد است.فاده از این ترکیب حدود درصد می باشد.

برای ثبت سفارش و خرید ایزوپروپیل الکل چیست؟ | ایزوپروپانول | خرید ایزوپروپیل الکل و اطلاع از قیمت روز این ماده می توانید با کلیک بر روی دکمه "ثبت سفارش عمده" و یا مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

ایزوپروپانول به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و الکل مالشی مورد است.فاده می گیرد. الکل ازوپروپیل به هیج وجه مصرف خوراکی ندارد. قرار گرفتن در عرض این ماده باعث آسیب‌های عصبی، کبد، کلیه، عروق قلبی و مغزی می‌شود. بعضی از افراد از این الکل برای مست کردن است.فاده می کنند که منجر به مسمومیت شدید می شود. علایم مسمومیت با ایزوپروپانول شامل درد معده، سرگیجه، مشکل تنفسی و کند شدن تنفس، افت فشار خون، افزایش ضربان قلب، کاهش دمای بدن، تهوع و است.فراغ، لکنت، سوزش و درد در گلو و در موارد شدیدتر کما می باشد. مصرف خوراکی این ماده موجب مسمومیت حاد می شود و لازم است. بلافاصله با فوریت های پزشکی تماس گرفته شود .



( Sale, product ) `s other In East of Tehran