Isopropyl alcohol In Khoramdasht Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام وقتتون بخیر به دلیل آنکه برای از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و&#; مقداری آب نیاز است.، این ماده با غلظت های بالا نمی تواند سبب از بین بردن میکروارگانیسم ها شود. تنها با وجود آب است. که این ماده می تواند دیواره ی سلولی میکروارگانیسم ها را نابود کند. عموما غلظت های بالای درصد از این ترکیب به منظور ضدعفونی سازی مورد است.فاده قرار می گیرد. رایج ترین غلظت مورد است.فاده از این ترکیب حدود درصد می باشد.

اتانول پتانسیل حل کردن چربی و پروتئین ها را دارد و به همین دلیل می تواند بسیاری از باکتری ها و ویروس ها را نابود کند. ویروس HIV و هپاتیت A با است.فاده از این الکل نابود می شوند. ایزوپروپانول هم مشابه با اتانول به سرعت تبخیر می شود و می تواند باکتری و ویروس ها را نابود سازد. به دلیل اینکه ایزوپروپانول بر بافت زنده پوست تاثیری ندارد برای ضد عفونی کردن پوست مناسب تر است.. در بیمارستان ها به عنوان آنتی سپتیک مورد است.فاده قرار می گیرد.

در مصارف خانگی نیز می توانید این ماده را برای از بین بردن رنگ از روی لباس ها نیز است.فاده نمایید. همچنین رابینگ الکل یک عامل تمیز کننده عالی برای از بین بردن چربی، روغن و کثیفی های سنگین از رنگ خودرو است.. رابینگ عامل بسیار مهمی است. که برای آماده سازی سطوح خودرو برای رنگ تازه، پوشش خودرو و موارد دیگر است.فاده می شود. ابن ماده همچنین می تواند برای پاک کردن لایه های قدیمی موم از رنگ خودرو است.فاده شود.



( Sale, product ) `s other In Khoramdasht Industrial City