Isopropyl alcohol In Lavasan ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




اتانول نوعی الکل است. که عمده ترین کاربرد ان در تهیه نوشیدنی های الکلی می باشد. ماده ای فرار و آتش گیر است. و به دلیل خواصی مانند نقطه انجماد پایین در صنعت در تهیه ضد یخ نیز کاربرد دارد. به عنوان حلال در صنایع عطر و رنگ سازی مورد است.فاده قرار می گیرد.

برای تشخیص انواع الکل ها از یکدیگر می توان از تست شعله بهره گرفت. امروزه شاهد هستیم که افراد سودجو با بی رنگ کردن الکل های صنعتی (متانول) آن را تحت عنوان اتانول به فروش می رسانند و با این کار باعث صدمه جدی به سلامت افراد و یا حتی مرگ آنها می شوند. یکی از روش های تشخیص و شناسایی الکل ها تست شعله می باشد. تفاوت رنگ شعله اتانول و متانول یکی از راه هایی است. که می توان این دو الکل را از یکدیگر شناسایی کرد. برای این کار با رعایت نکات ایمنی مقداری از الکل را در ظرفی مثل یه بشقاب ریخته و شعله را به آن نزدیک می کنیم همانطور که در این تصویر ملاحظه می کنید رنگ شعله متانول در سمت چپ تصویر آبی و اتانول آبی متمایل به زرد و ایزوپروپانول زرد می باشد.

با انجام واکنش در فاز مایع، دما و فشار عملیاتی هر دو بالا بوده ( رنج دمایی بین c ˚ ۵ – و رنج فشار بین atm – ) و از کاتالیست محلول تنگستن است.فاده می­شود. محصولات خروجی این واکنش در فاز گاز بوده که با کاهش فشار و دما ایزوپروپیل الکل مایع جداسازی می شود. از مزایای این روش نسبت به روش غیر مستقیم، فرسایش و خوردگی کمتر تجهیزات و تولید محصول ایزوپروپیل الکل با درصد خلوص – % است.. از معایب این روش نیاز به پروپیلن خالص است..



( Sale, product ) `s other In Lavasan