Isopropyl alcohol In Nasirabad Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




سلام توجه نمایید که برای نابود سازی و از بین بردن غشای بیرونی ویروس کرونا علاوه بر الکل به آب نیز نیاز است.. این ماده در خلوص بالا دارای مقدار آب پایینی است. اما در غلظت های حدود درصد و به طور کلی به بالا به دلیل دارا بودن آب می تواند به خوبی غشای این ویروس را در خود حل کند و سبب نابود سازی این ویروس خطرناک شود.

این الکل به راحتی از طریق پوست جذب می شود، بنابراین ریختن مقدار زیادی IPA بر روی پوست ممکن است. مسمومیت اتفاقی ایجاد کند. مقادیر کمی IPA بر روی پوست خطرناک نیست، اما تماس مکرر با پوست می تواند باعث خارش، قرمزی، بثورات پوستی، خشک شدن و ترک خوردن شود. تماس طولانی مدت پوست ممکن است. باعث خوردگی شود.

از دیگر کاربردهای ایزوپروپیل الکل، رقیق کردن رنگ های آکریلیک بر پایه ی آب است.. در این مورد، رنگ آکریلیک پیش از است.فاده بر روی بستر، تا حدود درصد با است.فاده از حلال ایزوپروپیل الکل رقیق می شود. فرآیند اختلاط باید پیش از است.فاده از رنگ انجام شود. مزیت است.فاده از الکل ایزوپروپیل، افزایش سرعت خشک شدن رنگ است.. الکل ها رنگ را رقیق کرده و ویسکوزیته ی آن را کاهش می دهند. چنانچه میزان ایزوپروپیل الکل است.فاده شده بیش از حد نیاز باشد، رنگ به سرعت خشک شده و در اعمال کردن رنگ بر روی بستر مشکل ایجاد می کند.



( Sale, product ) `s other In Nasirabad Industrial City