Isopropyl alcohol In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




خوردن ایزوپروپیل الکل سبب خواب آلودگی، بیهوشی، درد معده، تهوع، اسهال، است.فراغ، وگرفتگی عضلات می شود. نوشیدن این حلال دردوزهای حدود ۵ میلی لیتر می تواند سبب مرگ شود. بهتر است. ایزوپروپیل الکل از گرما، جرقه، شعله و دیگر منابع احتراق دور نگه داشته شود. همچنین حضور اکسید کننده های قوی مانند است.الدهید، کلر، اتیلن اکسید، اسیدها و ایزوسیانات ها در نزدیکی ایزوپروپیل الکل خطرناک است..

این ماده  ضد عفونی کننده ای است. که عموما در شرکت های دارویی ، بیمارستان ها و &#; است.فاده می شود. به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی ای که دارد از آن در تمیز سازی لوازم الکترونیکی و ساخت وسایل پزشکی نیز است.فاده می شود. توجه نمایید که این محصول دارای تعدادی درجه خلوص مختلف است. که هر کدام برای است.فاده های مختلف طراحی شده اند. با این حال همه ی گرید های آن ضد عفونی کننده های مفیدی هستند که بسته به غلظت می توانند انواع باکتری ها و ناخالصی ها را از بین ببرند.

ایزوپروپانول اولین الکل مصنوعی است. که تجاری شد. شیمدانان شرکت  (Standard Oil Company) نیوجرسی که بعدا به اکسون موبیل (Exxon Mobil) تغییر نام داد، برای اولین بار در سال در حین مطالعه فرآورده‌های نفتی آن را تولید کردند. این ماده از واکنش پروپیلن با اسید سولفوریک و به دنبال آن هیدرولیز سنتز می‌شود.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City