Isopropyl alcohol In Rodhen ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ایزوپروپانول خوراکی نمی باشد. در مقایسه با سایر الکل ها در بدن انسان به شکل متفاوتی متابولیزه می شود و نوشیدن مقادیر اندکی از این الکل می تواند منجر به مرگ یا در کسانی که زنده مانده اند به کوری دائمی مبتلا شوند. دوز مرگ آور این ماده در بزرگسالان اونس است..

غلظت های کمتر برای پاکسازی شیشه های جلو از یخ زدگی است.فاده می شود. این ماده با غلظت درصد به عنوان یک ضد عفونی کننده کمک های اولیه برای بریدگی ها و خراش های جزئی است.فاده می شود. خرید ایزوپروپیل الکل % عموما برای ضدعفونی سطوح تجهیزات است.فاده می شود. نوع درصد در ضدعفونی موثر نیست زیرا به سرعت تبخیر می شوند و زمان تماس برای از بین بردن میکروارگانیسم ها کمتر است.. سطح غلظت در قیمت این ترکب موثر است.. برای اطلاع از قیمت این محصول در غلظت دلخواه با کارشناسان فروش شیمیایی تهران تماس حاصل فرمایید.

وجود آب عامل مهمی در تخریب یا جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های بیماری زا با الکل ایزوپروپیل است.. آب به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نقش اساسی در دناتوره سازی پروتئین های غشای سلول رویشی دارد. محلولهای ٪ IPA با نفوذ بیشتری به دیواره سلول که در کل سلول نفوذ می کند، تمام پروتئین ها را منعقد می کند و بنابراین میکروارگانیسم از بین می رود. مقدار آب اضافی تبخیر را کند می کند، بنابر این زمان تماس سطح را افزایش و اثربخشی را افزایش می دهد. غلظت الکل ایزوپروپیل بیش از ٪ فوراً پروتئین ها را منعقد می کند. در نتیجه، یک لایه محافظ ایجاد می شود که از پروتئین های دیگر در برابر لخته شدن بیشتر محافظت می کند.



( Sale, product ) `s other In Rodhen