Isopropyl alcohol In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




این الکل به راحتی از طریق پوست جذب می شود ، بنابراین ریختن مقدار زیادی IPA بر روی پوست ممکن است. مسمومیت اتفاقی ایجاد کند. مقادیر کمی IPA بر روی پوست خطرناک نیست ، اما تماس مکرر با پوست می تواند باعث خارش ، قرمزی ، بثورات پوستی ، خشک شدن و ترک خوردن شود. تماس طولانی مدت پوست ممکن است. باعث خوردگی شود. } },{ @type: Question, name: ایا ایزو پروپیل الکل کرونا را از بین میبرد؟, acceptedAnswer: { @type: Answer, text: .ایزو پروپانول در تهیه محلول های ضد عفونی کننده و پد های الکلی اغشته به محلول تا درصد برای ضد عفونی کردن گوشی های تلفن همراه و ابزار های کوچک و سطح کوچکی از پوست به کار میرود . } },{ @type: Question, name: برای ضد عفونی کردن سطوح و پوست است.فاده از کدام الکل مناسب تر است.؟, acceptedAnswer: { @type: Answer, text: اتانول پتانسیل حل کردن چربی و پروتئین ها را دارد و به همین دلیل میتواند بسیاری از باکتری ها و ویروس ها را نابود کند .ویروس HIV و هپاتیت A با است.فاده از این الکل نابود میشوند.ایزوپروپانول هم مشابه با اتانول به سرعت تبخیر میشود و میتواند باکتری و ویروس ها را نابود سازد اما به دلیل اینکه ایزوپروپانول بر بافت زنده پوست تاثیری ندارد برای ضد عفونی کردن پوست مناسب تر است. و در بیمارستان ها به عنوان آنتی سپتیک مورد است.فاده قرار میگیرد. } }] }

استفاده از این ماده از تمیز کردن آینه های خانگی گرفته تا ضد عفونی کردن در بیمارستان ها بسیار گسترده است.. همچنین برای پاک کردن چربی ها و تمیز کردن رسوبات خشک است.فاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای برجسته این ترکیب در تمیز کردن وسایل الکترونیکی است..

تجمع آب در گوش افرادی که زیاد به است.خر می روند سبب بروز درد، تسریع رشد باکتری ها و ایجاد عفونت می شود. ایزوپروپیل الکل به دلیل داشتن فشار بخاری بالاتر از آب در دمای اتاق و تبخیر سریع، در فرمولاسیون قطره های گوش به کار می­رود. است.فاده از این قطره ها پیش از شنا یا است.حمام، سبب عدم نفوذ آب در گوش حین آب تنی شده و بعد از خروج از است.خر به سرعت تبخیر می گردد. از جمله داروهایی که از ایزوپروپیل الکل در فرمولاسیون آن ها است.فاده می شود، لانزوپرازول، دی والپروئکس سدیم، پرفنازین، دکس متیل فنیدات و آلگرا د هستند.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City