Isopropyl alcohol In Salarieh Industrial City ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در مصارف خانگی نیز می توانید این ماده را برای از بین بردن رنگ از روی لباس ها نیز است.فاده نمایید. همچنین رابینگ الکل یک عامل تمیز کننده عالی برای از بین بردن چربی، روغن و کثیفی های سنگین از رنگ خودرو است.. رابینگ عامل بسیار مهمی است. که برای آماده سازی سطوح خودرو برای رنگ تازه، پوشش خودرو و موارد دیگر است.فاده می شود. ابن ماده همچنین می تواند برای پاک کردن لایه های قدیمی موم از رنگ خودرو است.فاده شود.

برای تشخیص انواع الکل ها از یکدیگر می توان از تست شعله بهره گرفت. امروزه شاهد هستیم که افراد سودجو با بی رنگ کردن الکل های صنعتی (متانول) آن را تحت عنوان اتانول به فروش می رسانند و با این کار باعث صدمه جدی به سلامت افراد و یا حتی مرگ آنها می شوند. یکی از روش های تشخیص و شناسایی الکل ها تست شعله می باشد. تفاوت رنگ شعله اتانول و متانول یکی از راه هایی است. که می توان این دو الکل را از یکدیگر شناسایی کرد. برای این کار با رعایت نکات ایمنی مقداری از الکل را در ظرفی مثل یه بشقاب ریخته و شعله را به آن نزدیک می کنیم همانطور که در این تصویر ملاحظه می کنید رنگ شعله متانول در سمت چپ تصویر آبی و اتانول آبی متمایل به زرد و ایزوپروپانول زرد می باشد.

سلام وقتتون بخیر به دلیل آنکه برای از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها و&#; مقداری آب نیاز است.، این ماده با غلظت های بالا نمی تواند سبب از بین بردن میکروارگانیسم ها شود. تنها با وجود آب است. که این ماده می تواند دیواره ی سلولی میکروارگانیسم ها را نابود کند. عموما غلظت های بالای درصد از این ترکیب به منظور ضدعفونی سازی مورد است.فاده قرار می گیرد. رایج ترین غلظت مورد است.فاده از این ترکیب حدود درصد می باشد.



( Sale, product ) `s other In Salarieh Industrial City