Isopropyl alcohol In Varamin ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت کیمیا تجارت رازی در سال و با هدف تامین مواد اولیه شیمیایی صنایع زیربنایی کشور تاسیس گردید. این مجموعه با ایجاد یک زنجیره تامین و نمایندگی محصولات برندهای معتبر جهانی مفتخر است. که به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین منابع تامین کننده مواد شیمیایی کشور در زمینه رنگ، تینر، چسب و چاپ به شمار می‌آید.

روش‌های مختلفی برای تولید الکل ایزوپروپیل در دسترس است.. روش‌های مورد است.فاده در اکثر مواقع شامل هیدرتاسیون مستقیم و هیدرتاسیون غیرمستقیم پروپیلن است.. در هر دو فرآیند از پروپیلن و آب به عنوان مواد اولیه است.فاده می‌شود. هیدرتاسیون غیرمستقیم با است.فاده از یک فرآیند دو مرحله‌ای انجام می‌شود، که در آن است.ر تشکیل می‌شود و سپس به الکل مربوطه هیدرولیز می‌شود. دی‌ایزوپروپیل اتر محصول جانبی اصلی این فرآیند است.. هیدرتاسیون مستقیم پروپیلن به ایزوپروپیلن یک فرآیند برگشت‌پذیر و گرمازاست. در این واکنش نیز دی‌ایزوپروپیل اتر محصول جانی اصلی است..

کسی که IPA می نوشد فورا مست می شود. این اثرات شامل اختلال در گفتار ، ناپايداري هنگام راه رفتن و است.فراغ است..  همچنین نوشیدن آن برای دستگاه گوارش بسیار تحریک کننده است.. نوشیدن زیاد آن می تواند باعث است.فراغ ، اسهال ، درد و خونریزی در معده و روده شود که در نهایت منجر به کم آبی ، فشار خون پایین ، شوک و کما می شود.



( Sale, product ) `s other In Varamin