Isopropyl alcohol In lalezar market ( Sale, product )

Isopropyl alcohol-1
Isopropyl alcohol-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شرکت کیمیا تجارت رازی در سال و با هدف تامین مواد اولیه شیمیایی صنایع زیربنایی کشور تاسیس گردید. این مجموعه با ایجاد یک زنجیره تامین و نمایندگی محصولات برندهای معتبر جهانی مفتخر است. که به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین منابع تامین کننده مواد شیمیایی کشور در زمینه رنگ، تینر، چسب و چاپ به شمار می‌آید.

در تمیز کردن برخی قطعات الکترونیکی مانند برد، IC، نوار کاست های مغناطیسی، سی دی درایور ها و دیسک های CD و DVD به دلیل عدم آسیب رسانی از ایزوپروپیل الکل است.فاده می­شود. برای تمیز کردن و از بین بردن چسب از روی بردهای الکتریکی و وسایل الکترونیکی نیز از محلول های حاوی ایزوپروپیل الکل است.فاده می شود. (Bell-Young) (msds online, )

الکل ایزوپروپیل را اولین محصول پتروشیمی می نامند. سه روش مختلف برای تولید این ماده وجود دارد که عبارتند از: هیدراتاسیون غیرمستقیم پروپیلن ، هیدراتاسیون مستقیم پروپیلن و هیدروژناسیون کاتالیستی است.ون. هیدراتاسیون غیرمستقیم ، که به آن فرآیند اسید سولفوریک نیز گفته می شود ، تنها روشی بود که برای تولید ایزوپروپانول در سراسر جهان مورد است.فاده قرار گرفت تا اینکه اولین فرآیند هیدراتاسیون مستقیم تجاری در سال آغاز شد. هر روش مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال ، هیدراتاسیون مستقیم نسبت به هیدراتاسیون غیر مستقیم با واسطه اسید سولفوریک خورنده کمتری است.. با این حال ، روش مستقیم ، برخلاف فرآیند غیرمستقیم ، به یک پروپیلن خالص نیاز دارد ، که می تواند از یک جریان تصفیه شده رقیق است.فاده کند



( Sale, product ) `s other In lalezar market