Barium chloride In Rodhen ( Sale, product )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در شرایط است.اندارد، کلرید باریم به صورت یک جامد کریستالی سفید وجود دارد. BaCl بی آب در یک ساختار کریستالی متعامد متبلور می شود. با این حال، فرم دی هیدرات آن به داشتن ساختار بلوری مونوکلینیک شناخته شده است.. سایر خواص BaCl در جدول زیر نشان داده شده است..

معمولاً به عنوان آزمایشی برای یون سولفات است.فاده می شود. در صنعت، BaCl عمدتاً در تصفیه محلول آب نمک در کارخانه‌های تولید کلر سوزآور و همچنین در ساخت نمک‌های عملیات حرارتی، سخت‌سازی فولاد، در ساخت رنگدانه‌ها و در ساخت سایر نمک‌های باریم است.فاده می‌شود.

اگرچه این ماده ارزان است.، اما در آزمایشگاه و صنعت کاربردهای محدودی دارد. در صنعت، از این ماده به طور عمده در تصفیه محلول نمک در گیاهان کلر سوزاننده و همچنین در ساخت نمک های عملیات حرارتی، سخت شدن فولاد است.فاده می شود. سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند. این ماده عمدتا برای تولید نمک باریم، ابزارهای الکترونیکی و به عنوان نرم کننده آب است.فاده می شود.می توان آن را به عنوان عامل دهیدراته کننده و تجزیه و تحلیل است.فاده کرد. از این ماده برای ماشینکاری عملیات حرارتی جینگ است.فاده می شود.در دستگاه های کالیبراسیون، به منظور ارزیابی و تضمین کیفیت نیز می توان از این ماده است.فاده کرد.



( Sale, product ) `s other In Rodhen