Barium chloride In Varamin ( Sale, product )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در شرایط است.اندارد، کلرید باریم به صورت یک جامد کریستالی سفید وجود دارد. BaCl بی آب در یک ساختار کریستالی متعامد متبلور می شود. با این حال، فرم دی هیدرات آن به داشتن ساختار بلوری مونوکلینیک شناخته شده است.. سایر خواص BaCl در جدول زیر نشان داده شده است..

کلرید باریم نمک غیر آلی است. که از کاتیونهای باریم (Ba +) و آنیونهای کلرید (Cl–) تشکیل شده است.. این ماده جامد سفید رنگی است. که محلول در آب و، رطوبت ساز است.. فرمول شیمیایی کلرید باریم BaCl است.. کلرید باریم در مقیاس صنعتی، از طریق یک فرآیند دو مرحله ای آماده می شود. از نمک های باریم در صنعت به وفور است.فاده می شود. کلرید باریم از نظر ماهیت سمی است.. کلرید باریم به عنوان یک نمک محلول و ارزان از باریم، در آزمایشگاه کاربرد گسترده ای پیدا می کند. در صنعت، کلرید باریم به طور عمده در تصفیه محلول نمک در گیاهان و همچنین در ساخت نمک های عملیات حرارتی، سخت شدن فولاد، در ساخت رنگدانه ها و ساخت سایر نمک های باریم است.فاده می شود.

شرکت کم اکس یکی از بزرگترین شرکت های واردات مواد شیمیایی اولیه در ایران است.. این شرکت در سال تاسیس شده است. و از آن زمان تا کنون همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. هم اکنون این شرکت به صورت تخصصی، مواد شیمیایی اولیه را از تمامی برندهای مطرح جهانی تهیه کرده و تو انایی عرضه و پشتبانی آن را به تمامی نقاط ایران را دارد.



( Sale, product ) `s other In Varamin