Barium chloride In qarchak Industrial City ( Sale, product )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




تمام لباس های آلوده را از تن جدا کنید. تمام نواحی آسیب دیده پوست را به آرامی با آب و صابون بشویید. اگر علائمی مانند قرمزی یا سوزش ایجاد شد، فوراً با پزشک تماس بگیرید و آماده باشید تا فرد را برای درمان به بیمارستان منتقل کنید.

شرکت کم اکس یکی از بزرگترین شرکت های واردات مواد شیمیایی اولیه در ایران است.. این شرکت در سال تاسیس شده است. و از آن زمان تا کنون همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. هم اکنون این شرکت به صورت تخصصی، مواد شیمیایی اولیه را از تمامی برندهای مطرح جهانی تهیه کرده و تو انایی عرضه و پشتبانی آن را به تمامی نقاط ایران را دارد.

این ماده دی هیدرات در تصفیه فاضلاب، تولید تثبیت کننده هایPVC، روان کننده های روغن، کرومات باریم و فلوراید باریم است.فاده می شود.معمولاً به عنوان آزمایشی برای یون سولفات است.فاده می شود. از این ماده در آتش بازی نیز است.فاده می شود تا رنگ سبز روشن به خود بگیرد. با این حال، سمیت آن کاربرد آن را محدود می کند.در صنایع کلر-قلیایی، در ساخت لاستیک از این ماده است.فاده می شود.کلرید باریم همچنین به طور گسترده ای در تصفیه روغن، در صنعت کاغذ سازی است.فاده می شود.



( Sale, product ) `s other In qarchak Industrial City