Arsenic trioxide In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.

در انواع کاربردها، از سمیت آرسنیک سوء است.فاده می کنند، از جمله است.فاده از اکسید آن به عنوان نگهدارنده چوب می باشد. آرسنات های مس، که از تری اکسید آرسنیک به دست می آیند، در مقیاس بزرگ به عنوان نگهدارنده چوب در ایالات متحده و مالزی مورد است.فاده قرار می گیرند، اما است.فاده چنین مواد در بسیاری از نقاط جهان ممنوع است..

این محصول مانند سایر مواد شیمیایی دیگر می‌تواند حاوی ناخالصی‌هایی شامل باریم سولفات، کلسیم سولفات، آرسنیک سولفید و مواد غیر فرار باشد. این ناخالصی‌ها می‌توانند اثرات نامطلوبی بر روی نتایج به دست آمده داشته باشند و لازم است. تا در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت از نظر میزان خلوص آرسنیک تری اکسید مورد سنجش قرار بگیرد.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City