Arsenic trioxide In lalezar market ( Sale, product )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




از آرسنوس اسید به‌عنوان عامل رنگزدایی، نگه‌دارنده چوب و جز معرف شناور کف است.فاده شده است.. تری اکسید آرسنیک، که بانام تجاری Trisenox یک ترکیب معدنی و دارویی است.. عوارض جانبی شایع در ارتباط با آرسنیک تری اکسید، شامل است.فراغ  اسهال، تورم ، تنگی نفس و سردرد است..  عوارض جانبی شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی نیز باشد.

بازدید کننده محترم در صورتیکه در زمینه مشاوره خرید و توزیع مواد اولیه شیمیایی نیاز به مشاوره با کارشناسان ما را دارید ، لطفا فرم را با دقت و به صورت صحیح تکمیل نمایید و همچنین در قسمت توضیحات شرح مختصری از درخواست خود را بیان نمایید تا کارشناس مربوطه با شما تماس حاصل نموده و بتوانند شما را یاری نمایید ، از توجه شما و اعتماد شما کمال تشکر را داریم که به کارشناسان آرکا آزما اطمینان دارید . شرکت آرکا آزما در تمامی مراحل کنار شما میباشد.

تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی آن نیز در هنگام است.نشاق یا تماس پوستی به خوبی شناخته شده است.. از بین بردن آرسنیک تری اکسید، سریع است. (نیمه عمر - روز): با متیلاسیون به اسید مونومتیلارسونیک و اسید دی متیلارسونیک تبدیل می شود و با ادرار  دفع می گردد.



( Sale, product ) `s other In lalezar market