Sodium metabisulphite In Kharazmi Industrial City ( Sale, product )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




متابی سولفیت سدیم SMBS یا سدیم متابی ‌سولفیت پودر کریستال شده سولفور دی اکسید و یک ترکیب معدنی (غیر آلی) تشکیل شده از اکسیژن ، سولفور و سدیم می باشد که برخی مواقع دی سدیم نامیده می شود. از این ترکیب معمولا به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده ، آنتی اکسیدان و عامل نگهدارنده مورد است.فاده قرار می گیرد. متابی سولفیت سدیم در ترکیب با آب اکسیژن موجود در آب را جذب نموده و باعث آزاد شدن گاز دی ‌اکسید گوگرد SO می شود که این امر موجب تولید بوی نامطبوعی شده که تنفس را مختل می نماید. به منظور تزریق متابی سولفیت سدیم SMBS می توانید از

شرکت شیمیایی پارس سولفیت واقع در شهرک صنعتی کاوه در سال تاسیس شد و امروزه به عنوان بزرگترین تولیدکننده متا بی سولفیت سدیم در کشور شناخته می‌شود. SMBS تولید این شرکت در خلوص متفاوتی عرضه می‌شود که گرید غذایی آن خلوصی بیش از ٫۵ درصد داشته و به وفور در صنعت تصفیه آب است.فاده می‌شود. این محصول معمولا در کیسه‌های و ۵ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شود.

سدیم دی سولفیت یا سدیم پیروسولفیت به‌عنوان یک ماده فعال در قرص‌های کامپدن، به‌عنوان عامل پاک‌کننده غشاهای اسمزی معکوس آب آشامیدنی، به‌عنوان نگه‌دارنده و آنتی‌اکسیدان در غذا است.فاده می‌شود. سدیم دی سولفیت همچنین به‌عنوان یک مهارکننده خوردگی در صنعت نفت و گاز، به‌عنوان سفیدکننده در تولید خامه نارگیل، به‌عنوان منبع گوگرد دی‌اکسید و در تخریب سیانید در فرآیندهای تجاری سیانیداسیون طلا عمل می‌کند.. علاوه بر این، در عکاسی است.فاده می‌شود. علاوه بر این، سدیم پیروسولفیت به‌عنوان یک اسکونجر اکسیژن عمل می‌کند تا اکسیژن محلول در فاضلاب و لوله‌ها را از بین ببرد.



( Sale, product ) `s other In Kharazmi Industrial City