Sodium metabisulphite In Payetakht Industrial City ( Sale, product )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده است.فاده می شود. به عنوان نگهدارنده در غذاهای خشک شده مانند چیپس، کشمش، سیب، بیسکویت و همچنین در آبمیوه های کنسانتره است.فاده می شود. متا بی سولفیت سدیم در لوازم آرایشی، پاک کننده ها، تصفیه آب آشامیدنی، عکاسی، مشروب سازی، صنایع نفت و گاز، تولید مواد منفجره، صنایع شیمیایی و دارویی، چرم سازی، نساجی و نیز در است.خراج طلا به کار می رود.

سدیم متا بی سولفیت (MBS، سدیم دی سولفیت) نمک سدیم اسید دی سولفور (پیروسولفور) است.. این ماده همچنین معمولاً به‌عنوان نگه‌دارنده به محصولات غذایی مختلف اضافه می‌شود. سدیم متا بی سولفیت در درجه اول به‌عنوان یک آنتی‌اکسیدان و عامل ضد میکروبی در طیف گسترده‌ای از غذاها و داروها است.فاده می‌شود. مطالعات بافت معده نشان می‌دهد که سدیم متا بی سولفیت می‌تواند پر اکسیداسیون چربی و آپوپتوز را به‌صورت وابسته به دوز افزایش دهد.

سدیم متابی سولفیت در ترکیب با آب باعث جذب اکسیژن موجود در آب و آزاد شدن گاز دی‌اکسید گوگرد (SO) می گردد که باعث ایجاد بوی نامطبوعی گردیده و تنفس را دچار مشکل می نماید . آزاد کردن دی‌اکسید گوگرد باعث تبدیل سدیم متابی سولفیت به یک عامل کاهنده قوی در آب گشته و به همین دلیل نبایستی در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها ریخته شود چون بطور جدی باعث مختل شدن زندگی حیوانات و گیاهان می گردد. به همین دلیل میزان است.فاده از سدیم متابی سولفیت به شدت کاهش یافته و به جای آن حاملهایی چون پیروکسید هیدروژن با تأثیری مشابه و بدون بو جهت است.ریلیزاسیون تجهیزات است.فاده می گردد.



( Sale, product ) `s other In Payetakht Industrial City