Sodium metabisulphite In Varamin ( Sale, product )

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده است.فاده می شود. به عنوان نگهدارنده در غذاهای خشک شده مانند چیپس، کشمش، سیب، بیسکویت و همچنین در آبمیوه های کنسانتره است.فاده می شود. متا بی سولفیت سدیم در لوازم آرایشی، پاک کننده ها، تصفیه آب آشامیدنی، عکاسی، مشروب سازی، صنایع نفت و گاز، تولید مواد منفجره، صنایع شیمیایی و دارویی، چرم سازی، نساجی و نیز در است.خراج طلا به کار می رود.

کلر باقیمانده در آب پس از فرآیند کلر زنی علاوه بر مضراتی که برای سلامتی انسان دارد باعث آسیب شدید ممبران RO در یک سیستم آب شیرین کن شده و سطح ممبران را به سرعت از بین می‌برد. بنابراین کلر باقیمانده پیش از مصرف آب و یا پیش از ورود آن به ممبران RO دستگاه آب شیرین کن بایستی حذف شود. از متا بی سولفیت سدیم جهت حذف کلر باقیمانده در آب است.فاده می‌شود. به صورت تئوری

فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.



( Sale, product ) `s other In Varamin