Zinc sulfate In Sahand Industrial City ( Sale, product )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شربت زینک سولفات (Zinc Sulfate) به ‌عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می‌شود. می‌توان گفت که نقش روی در سلامت بدن برجسته است. و به ‌طور کلی رشد طبیعی و تقسیم سلولی، ترمیم بافتی، بلوغ جنسی و دستگاه تولید مثل، عادت به تاریکی و دید در شب، التیام زخم‌ها، دفاع ایمنی بدن، ادراک چشایی همگی وابسته به عنصر روی است.. براساس تحقیقات دانشمندان، زینک بر فعالیت بیش از آنزیم بدن موثر است. که این آنزیم‌ها باعث ایجاد واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن می‌شوند.

آمارهای سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد بیش از درصد از مردم در سراسر جهان دچار کمبود زینک هستند که به ‌ویژه در مادران باردار می‌تواند سبب ابتلای جنین به انواع بیماری‌ها، نقص مادرزادی و زایمان زودرس شود. گیاهخواران از جمله افرادی هستند که بیشتر از دیگران در معرض کمبود ماده معدنی زینک در بدنشان قرار دارند، زیرا به دلیل تنوع غذایی خاص خود دارای میزان بالای اسید فیتیک (phytic acid) در بدن خود هستند که مانع جذب زینک می‌شود.

قبل از اینکه از مکمل‌های روی است.فاده کنید یا پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید. وقتی شما بهترین فایده را از مکمل‌های روی می‌‌برید که آن را با آب و یا آب میوه (نه با شیر) در بین غذاها مصرف کنید و هم‌زمان با مکمل‌های آهن و کلسیم،‌ آنها را مصرف نکنید. اگر برای معده شما مشکل ایجاد کرده باشد می‌توانید آن را همراه غذا مصرف کنید.



( Sale, product ) `s other In Sahand Industrial City