Zinc sulfate In lalezar market ( Sale, product )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




به عنوان یک ماده معدنی آنتی اکسیدان، روی موجود در مکمل سولفات روی راموفارمین می‌تواند از عضلات قلب در برابر است.رس اکسیداتیو محافظت کند که در غیر این صورت ممکن است. در طولانی مدت به قلب آسیب برساند. زینک همچنین می‌تواند ضربان قلب را تنظیم کند. مطالعات اخیر نشان داده است. که افراد چاق کمبود روی دارند. این بدان معنی است. که تقویت روی در رژیم غذایی می‌تواند تاثیر مثبتی بر متابولیسم انرژی و کاهش وزن داشته باشد، اگرچه عوامل دیگری نیز در این امر دخیل هستند. کمبود روی ذخیره انرژی بدن را به جای چربی‌سوزی به ذخیره چربی هدایت می‌کند. چندین مقاله در مورد اثرات مفید زینک در سلامت مغز نیز صحبت کرده‌اند. یکی از این تحقیقات به چگونگی است.فاده موفقیت‌آمیز از این ماده معدنی برای درمان انواع خاصی از اسکیزوفرنی می‌پرازد. در حقیقت، بیشترین مقدار روی در بدن ما، در مغز ما یافت می‌شود. همچنین مکمل‌های روی برای تقویت یادگیری و حافظه مفید هستند.

برای دریافت مشاوره تخصصی، درخواست خود را به صورت کامل به همراه مشخصات وارد کنید تا کارشناسان نیکان فارمد مهر پس از بررسی درخواست با شما تماس حاصل نمایند. همچنین شما میتوانید با شماره گیری صدای مشاور از مشاوره تلفنی نیز بهره‌مند شوید.

به طور کلی مطالعات پزشکی نشان داده‌اند که داروها و مکمل‌هایی که به شکل شربت عرضه می‌شود، دارای سرعت جذب سریع‌تر، نرخ بهینه‌سازی بالاتر بوده و به راحتی هضم می‌شوند. شربت‌های زینک سولفات اغلب برای افراد مسن و کودکان تجویز می‌شود زیرا این دسته از افراد معمولا در قورت دادن قرص مشکل دارند.



( Sale, product ) `s other In lalezar market