Zinc sulfate In qarchak Industrial City ( Sale, product )

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




شربت زینک سولفات (Zinc Sulfate) به ‌عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می‌شود. می‌توان گفت که نقش روی در سلامت بدن برجسته است. و به ‌طور کلی رشد طبیعی و تقسیم سلولی، ترمیم بافتی، بلوغ جنسی و دستگاه تولید مثل، عادت به تاریکی و دید در شب، التیام زخم‌ها، دفاع ایمنی بدن، ادراک چشایی همگی وابسته به عنصر روی است.. براساس تحقیقات دانشمندان، زینک بر فعالیت بیش از آنزیم بدن موثر است. که این آنزیم‌ها باعث ایجاد واکنش‌های بیوشیمیایی در بدن می‌شوند.

اگر زینک سولفات باعث تحریک معده می‌شود، می‌توان شکل دیگری مانند زینک سیترات را امتحان کرد. مقدار روی عنصری روی برچسب محصول درج شده است. (معمولاً تا میلی گرم). برای تعیین مقدار مصرف به صورت مکمل، به یاد داشته باشید که  به صورت روزانه، حدود تا میلی گرم روی سولفات از وعده‌های غذایی به بدن شما وارد می‌شود.

سدیم کلرید، یک ترکیب یونی است. که از واکنش بین سدیم مذاب و گاز کلر بدست می آید. این واکنش همراه با تولید گرما و نور انجام می گیرد. در طی این واکنش یک الکترون از اتم های سدیم به اتمهای کلر منتقل می شود و هر دو به آرایش هشت تایی می رسند. در این فرآیند سدیم به کاتیون سدیم و کلر به آنیون کلرید تبدیل می شود. منبع اصلی تهیه سدیم کلرید معادن نمک می‌باشند، ولی از آب‌های شور (مانند دریاچه ارومیه) نیز قابل است.حصال است..



( Sale, product ) `s other In qarchak Industrial City