Magnesium sulfate In Damavand ( Sale, product )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




در هر مولکول کلروفیل نیز یک اتم منیزیم وجود دارد. هنگام کمبود منیزیم نه تنها گیاهان زرد میشوند، بلکه از تشکیل سایر رنگدانه های گیاهی مانند کاروتن کاسته میشود. این عنصر به صورت کاتیون دو ظرفیتی Mg+ توسط گیاه جذب میشود. شکل تجاری این عنصر بصورت دولومیت، سولفات منیزیم با و % mgo و اکسید منیزیم با % mgo در دسترس میباشد.

سولفات منیزیم ماده ای  سفید رنگ بوده و بعنوان یک منبع منیزیم شناخته می‌شود.از منیزیم به عنوان مکمل افزودنی خوراک دام و طیور است.فاده می‌شود. منیزیم در رشد اسکلت به عنوان جزء تشکیل دهنده است.خوان ضروری است..بر اثرکمبود منیزیم  در گوسفندان و گاو‌های شیرده بیماری ( هیپومنیزی) بروز می‌کند و چند آنزیم (آلکالین،فسفاتاژ پلاسما،انولاز و پیرو وات فسفوکیناز) در عضله کاهش می‌یابد و منجربه گرفتگی عضلات حیوان می‌شود. کمبود منیزیم در طیور نیز باعث بروز اغماء و تشنجات عصبی گردیده، و در جوجه‌ها موجب نرمی است.خوان‌ها و کاهش رشد مرغ های گوشتی می شود.

منیزیم سولفات مونوهیدرات پودر سفید رنگ و دانه ای است.. عمدتاً به عنوان کود منیزیم در کشاورزی است.فاده می شود. عملکرد آن افزایش عملکرد محصول و بهبود کیفیت محصول است.. اگر گیاهان کمبود منیزیم داشته باشند، برگها از سبز به زرد یا سفید تبدیل می شوند.



( Sale, product ) `s other In Damavand